20 Aralık 2012 Perşembe

Kendimi Kaybettiğim Günde Seni Yazmıştım


 Uykum var, elini ver bana, kalbimin üstüne koy elini. Duyuyor musun? Neden dokunduğunu anlat bana en başından. 
Sen beni hiç sevmemiştin öyle değil mi güzel gözlü adam? Sen benim duygularıma dokunmak istememiştin hiç. Bedenimi istiyordun benden yüzsüzce. Açıklama yoktu. Anlamazdın da zaten. Benim hislerimi hiç anlamazdın. Geçenlerde yine geçtim o yerden. Her zamanki gibi gözlerini bana diktiğin yerden. Ama orda, tam o noktada son kez öyle bakmıştın. Sanırım çok acıtıyor. Damarlarımdan kanın çekildiğini hissettim. Yine. 3 yıl sonra. Öylece gitmenden tam 3 yıl sonra, korkuyla hala seni izliyorum arkandan. Gittin. Olması gereken buydu. Öyle değil mi? Peki ya hiç mi düşünmedin senin yüzünden deneyeceğim ruhları. Hiç mi düşünmedin birini bi daha sevebileceğimi. Düşünsen ne fayda. Aklımdan da elimden de her şeyimi almıştın ya zaten. Şüphen yoktu. Sevemezdim. 
BEN YAPTIM AMA!
Senin benden çaldığın her şeye rağmen. Kalktım, o kaldırdı beni. İyi ki gitmişsin o gün güzel gözlü adam. İyi ki, senin yüzünden yıllar boyu acı çekmişim. Ama keşke alıştırmasaydın buna. Çünkü onu o kadar çok acıtıyorum ki senin yüzünden. Seni asla affetmeyeceğim.
Bazen bekliyor insan biliyo musun? Bir dostu olsun istiyor. Sevdiği yanında olsun sarılsın. ben hiç bunlara sahip olamadım güzel gözlü adam. Ben, küçücük hayatımı değiştiren süprizler yapan birileriyle olamadım. Sen böyle alıştırdın çünkü beni. Beni herkesten korumanı beklerken en korumasız bırakan sendin. Neden yaptın ki? NEDEN? 
Nefes almamı engelleyen sensin güzel gözlü adam. Sahi gözünden başka neyine kanmışım senin? Beni nasıl da güzel yüzüstü bırakıvermiştin öyle sen. Ama bak, tek bi kişi bana “Seni çok seviyorum!” diyebildi işte. 
Hayatından memnun musun güzel gözlü adam? Yaptığın pislikler sana zevk mi veriyor.
Gözlerin güzel gelmiyor artık biliyor musun? Çünkü ben seviyorum. Hem de çok seviyorum ve onun gözleri, dünya üzerindeki en güzel gözler. Son olarak da biliyor musun kötü adam, ben de seni hiç sevmemişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder